Retourneren

LET OP! Een retourzending dient eerst gemeld te worden zodat wij aanvullende instructies m.b.t. de retourzending kunnen verstrekken en daarnaast op de hoogte zijn dat we een zending kunnen verwachten. Stuur ons een mail naar klantenservice@trendsenmeer.nl.

Hygiëne producten als sokken en leggings kunnen niet geretourneerd worden. Dit staat per product onderaan aangegeven. Zie onze Algemene Voorwaaarden.

Je kunt je bestelling tot 14 dagen retourneren en wij zorgen ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen na ontvangst van de retourzending op je rekening staat. Let wel op: de verzendkosten voor het retourneren van het product, zijn voor eigen rekening. Alleen op deze manier kunnen wij de scherpste prijs aanbieden voor iedere klant.

Zodra wij het retourformulier naar je toe hebben gestuurd, stuur je die ingevulde samen met de factuur mee met de retourzending. Indien dit formulier niet volledig is ingevuld kunnen we de retouraanvraag niet in behandeling nemen.

Om in aanmerking te komen voor teruggave van het aankoopbedrag of voor een omruiling moet het teruggestuurde product in originele staat verkeren en voorzien zijn van zijn originele labels en etiketten voordat het geretourneerd mag worden.

Het product mag geen gebruikssporen bevatten. Wij behouden het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd.

Als wij het pakketje hebben ontvangen dan zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen bijgeschreven staat op jouw bankrekening.

BELANGERIJK: Op het postpakket dat naar je toegestuurd is of dat je inmiddels hebt gekregen met jouw bestelling erin, staat mogelijk een postbus adres vermeld op de verpakking met een retouradres in Schiedam.

Dit zijn niet de adressen van locatie van ons bedrijf. Dit zijn adressen welke PostNL op pakketjes zet die van buiten de EU vandaan komen en die gebruikt wordt voor pakketjes die niet afgeleverd kunnen worden op het adres van de klant of niet opgehaald worden door de klant om welke reden dan ook.

De pakketten worden naar dat postbus adres verzonden en vervolgens vernietigd of doorverkocht  aan tussenhandelaren. Wij kunnen geen pakketjes onderscheppen die daar terecht komen en daardoor lijden wij grote omzet verliezen als een klant naar dit adres zijn pakketje laat opsturen. In een dergelijk kunnen wij niet overgaan tot teruggave van betaling.

Klanten die gevraagd worden door ons om hun zending af te halen bij een afhaalpunt en daar geen gehoor aangeven rekenen wij het hele bedrag aan voor de goederen. Moedwillig handelen en roekeloos acties uitvoeren met opzet tolereren wij niet als bedrijf.